PITERES AMB SALSA DE XAMPINYONS


Avui per dinar una cosa lleugera i ben senzilla. 



Piteres de pollastre                1 ceba
Alls                                        Nou moscada
Xampinyons                          Quesitos
Oli d'oliva                              Sal i pebrebò

Torram les piteres salpebrades. Dauram la ceba picada i els alls picats amb un poc d'oli. Afegim la nou moscada i els xampinyons a làmines, tapam i deixam a foc baix fins que tot sigui cuit. Passam per la batedora i afegim dos "quesitos". Servim les piteres amb la salsa per sobre.
 



1 comentari:

  1. Margalida, per molts anys també. Que continuem el nostre projecte amb ganes i il·lusió. Cal que aprofitem per a fer alguna cosa, els moments són desencisadors i això, al menys a mi, m'ajuda a evadir-me de tot allò que ens estan fent: ara llegeixo més que mai, escolto més bona música que mai (sóc una enamorada de la clàssica). Intento no mirar les noticies i només llegeixo la part del diari que m'interessa. Amb un resum diari en tinc prou per a patir pel meu entorn.
    Ei, i aquests pits m'encanten. La salseta molt bona.
    Una abraçada,
    Nani

    ResponElimina