PIZZA-PITA DE VERAT

Amb una idea que agafat de na Marina de Tapa't de tapes mesclada amb el que he trobat a la gelera de sa cuina de sa Lluna he acabat fent aquestes pizza-pites. L'altre vespre vam sopar de pitas farcides i en van sobrar, si no les mos menjàvem s'havien de tirar i les he aprofitades per fer aquesta recepta, no s'ha de tirar res.



Ingredients:
Pa de pita                                           Tomàtigues xerry
Verat en llauna (caballa)                    Formatge brie
Oli d'oliva                                          Orenga.

Tallam per la meitat el pa de pita, farem dues mini-pizzes de cada pa. Hi posam les tomàtigues tallades per la meitat, el verat i el formatge. Per damunt hi posam un raig d'oli d'oliva i orenga. I al forn a 180º 10 minuts o fins que el pa estigui daurat. Ha sortit una cosa boníssima i molt fàcil.



3 comentaris:

  1. T'han quedat molt bones, Margalida! Quina pinta més cruixent. M'alegro que el meu bloc t'hagi inspirat! M'ha fet molta il·lusió veure com n'has fet la versió. petonets!

    ResponElimina
  2. Hola Margalida. T'he deixat un regalet al meu blog, passa a buscar-lo! Petons

    ResponElimina
  3. Tu també tens una nova seguidora! Em quedo per aquí una estona! Petons

    ResponElimina