BRÒQUIL AL FORN

És la segona vegada que faig aquesta recepta, la primera no vam tenir temps de fer la fotografia, hi havia gana, però aquesta vegada ha quedat ben retratada. Gràcies a la Carme All i julivert per tan bones idees.



Bròquil
Farina
Oli d'oliva
Ous bullits
Salsa de tomàtiga
  


Bullim el bròquil dos minutets, el deixam escórrer, el passam per farina i el fregim lleugerament (no he posat massa oli a la pella). L'anam posant a dins un recipient de forn. Hi posam a damunt els ous bullits partits per la meitat i la salsa de tomàtiga, en aquest cas és des rebost de conserves de sa meva mami. Ho posam tot a dins el forn 10 minutets i llest per menjar. Això si, avui abans toca foto. Nota: Si hi afegim pasta acabam d'arrodonir el plat.


4 comentaris:

  1. Un plato muy sano y muy rico con ese tomate y esos huevos le dan un toque estupendo, porque yo lo que es el brocoli no me gusta mucho pero camuflandolo con otros ingrdientes es posible que me lo coma, besos

    ResponElimina
  2. Que boooo! Em recorda a les receptes de la meua sogra .No seràs mallorquina , o siii!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Hola Margalida, quin bròquil tan bo! A mi m'encanta i diuen que és tan sa! Ja t'he vist com a nova seguidora. Ara tb m'afegeixo jo! Petons

    ResponElimina
  4. Margalida, t'ha quedat genial, quina bona pinta!!!
    Petons

    ResponElimina